Dagen D.

Idag hade vi TVÅ engelska natinella prov. Nästan tre timmar i sträck med en kort fikapaus.
Första (läsförståelsen) gick okej tror jag. Det andra (hörförståelsen) gick åt helvete!
Question nr 4: Jfdahfdjafhasd fhucdsijik dixchuihcf jics okjasodoa.
Can you now put a cross in the correct box?!
Ville spy ur mig svordomar och bara bojkotta testet, men det var som sagt bara att bita ihop.
Blir detta mitt första IG?????

På svenskan fick vi i allafall se på 2x Värsta språket. Var ganska roligt.
Finns det några fula svenska ord?
 -JAHA DU, DET FINNS DET. FAAN ÄR ETT SÅDANT ORD.
Sen kom en annan äldre dam och gick som en "clown" mot kameran.

På NO:n fick vi se på brofilmer. Vikarien Magnus "MoDo" bjöd på chokladbollar till oss i det vinnande laget i "Krigs-Jeopardy" innan påsklovet. Jag vill inte skryta, men det var en få gånger jag kunde få briljera inför samtliga klasskamrater.
Syon kom in med de preliminära intagningspoängen till våra gymnasieval. Jag som hade 245 poäng klarade intagningen till SamMedia på Älvkullegymnasiet med 70 poäng. De andra jag sökt till som andrahandsval klarade jag också.
Blir lite sorgligt att bryta upp med klassen, men jag får i allafall en med mig vilket de flesta andra inte får. Det blir jag och Anna F. som får bli 9C:s representanter där! :D

Nu ska man åka med som ledare till konfirmandernasd läger i Dalsland. Hemma på söndag. Blir bad utomhus och bastubad och god mat och nattvakt till klockan 04.30...

Ha det bra Sverige!
Heja Brynäs!

Kommentarer
Postat av: Bekka

Haha, jag känner igen mig i din beskrivning av hörförståelsen xD
Och jag kom också in på Sam/Media ^^

2008-04-06 @ 19:24:25
URL: http://www.bkalike.blogg.se
Postat av: Niklas

okej, kul =D
hörförståelsen =

2008-04-07 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0