Idag ska jag...

...ner till kyrkan och vara konfirmandledare.
Ska också försöka hitta någon möbelkatalog till hemkunskapen imorgon. På IKEA kan man ju inte ta någon och till EM eller MIO orkar man ju inte sticka. Så krångligt att ta sig dit. EM vet jag ju inte ens vart det ligger (tror det fortfarande är på Råtorp) och MIO Sonnelids ligger ju helt knäppt placerat, visserligen brevid MAX men ändå...

Igår fick man sitt betyg på de svenska nationella proven. Mina poäng: 7,4.
6,5 - 7,5 = VG
7,5 - 8,5 = VG+

Var så jäkla sur för att det muntliga var inräknat. Det som hon själv erkännt att hon gjort fel på för mig och Kafle.
Hade man fått en någorlunda ärlig chans att göra ETT RIKTIGT, KORREKT, RÄTTVIST UTFÖRT TEST innan betygen sattes så hade man ju i allafall fått VG+.

Idag gjorde vi inget speciellt i skolan.
Imorgon är det matte nationella, beeptest på gympan och teaterträning till klockan fem.

Ha det så gott det går värmlänningar! (och övriga) ^^

Kommentarer
Postat av: brynäslovan

nu siktar vi på en ny säsong mot slutspel!
vet du någonting mer om värvningar osv?

2008-04-23 @ 17:40:45
URL: http://brynasif.blogg.se
Postat av: Niklas

Aa Jonathan Granqvist i Mora är klar, tydligen en lovande forward :)
Annars så får vi väl hoppas på fler, Andreas Johansson kanske!? :D
Eller Jonas Johnsson!?

2008-04-24 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0