Köpt en moppe!!!

Idag åkte jag, Jesper, Victor och pappa till Arvika och köpte mitt allra första motorfordon någonsin.

image114
Åkte via Bergvik och Max. Blev en liten Maxbox. Kostade bara 19 kronor den här helgen. Gott som alltid och med bearnese-dip såklart!
Träffade min farbror Johan på parkeringen. Imorgon åker han till Chile och arbetar i två veckor...

image113
Arvika - Värmlands (läns) tredje största stad och näst största kommun befolkningsmässigt.
För evigt staden som gav mig mitt första egna fordon.

image115
Här är min nya moppe. City Hooper av årsmodell -07!

Kostade endast 5500:- !!!
Enligt pappa en av de bästa affärerna han gjort någonsin!  =D


Kommentarer
Postat av: anna

Jättesnygg!

2008-04-21 @ 00:17:50
Postat av: Niklas

tack =P

2008-04-21 @ 00:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0