Min fredag.

Denna dag hände inte så jättemycket.
Hade No-prov i skolan som jag tror gick käpprätt åt helvete.
På bilden höll jag på med min "sjöbod". (Den/de ser ungefär ut som de i Hudiksvall.)
På svenskan hade vi - danska! Kollade på en rolig kärlekskomedi där.

Hemma blev det att kolla igenom rubrikerna i tidningarna. Här är en av dem:
image87

Vid åtta någongång åkte jag och lillebrorsan Victor med bussen till stan. Den lilla ungen som jag så många gånger bråkat med var idag riktigt snäll och bjöd mig på Bio.
Först gick vi till Burger King och sedan till Hemköp för att köpa lite godis.
Det blev filmen: Varg, med Peter Stormare i huvudrollen. En sådär film, intressant i mitten men tradig mot slutet och själva slutet kom oväntat ur ingenstanns. Kändes lite surt.

När filmen var slut och vi var på väg upp i trappan så lyckades vi se treans buss åka förbi. Det blev en jäkla bussjakt till Stora Torget, men vi lyckades ganska bra faktiskt. Ville ju inte missa bussen med tanke på att de bara går en gång i halvtimmen efter klockan sex, nu var klockan elva. Insåg dock att joggingturen var ganska betydelselös. Fyran mot Norra kroppkärr skulle gå bara 13 minuter senare.

image88
Jag och brorsan softar bak i bussen.

image89
Blev också en match i air-hockey. "Brynäs" möte "Färjestad". Blev vinst med hela 8-3 på de tre minutrarna man fick köra på. Brorsan och hans "Färjestad" blev krossade!  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0