Nationella prov.

Idag hade vi engelska nationella igen. Den här gången skulle man skriva en uppsats.
Skrev om båtar.
Vet inte, men tror nog ändå att det gick någorlunda hyfsat.
Imorgon är det dags för matte nationella, muntligt!
Klockan 09.00 ska Frankler, Fiskerud och Holmgård (jag) kämpa för ett MVG. Blir nog svårt, har svårt för matte när det gäller den muntliga biten, men jag har ju "Albert Einstein" och "Sten Rydh" med mig. Går visserligen i A-kurs matte själv men tycker allt som har med matte att göra är piss!
Kanske att det blir svenska nationella, muntligt med Kafle på fredag också. Har inte gjort det än.

Imorgon åker jag och pappa ut till Skåre för att kolla på moppar. Kanske det blir ett köp redan imorgon!?
I såfall får mamma åka med och köra bilen hem så får pappa köra mopeden, har ju inget körkort än.

Det kanske blir Hälsingland i maj ändå!
Upptäckte att vi har ledigt både torsdag, fredag och måndag, 1-5 maj.
Då blir det; valborgsmässofirande med pizza i Deje 30 april.
Carlstad-United-Gefle IF i Svenska cupen i fotboll 1 maj. Äta på Max här i stan och resa mot Hälsingland samma dag. Åka in till stan (Hudiksvall) och köra båten runt Hornslandet tillbaka till Storsand 2 maj. Vara på stranden och bada och spela fotboll 3 och 4 maj. Hemresa via Gävle och köpa Brynäsprodukter i Läkerol Arena plus bad i antingen Söderhamn, Sandviken eller Borlänge 5 maj. 
6 maj och vidare: skolan! 

Måste dock först kolla alla konfirmationstider och teaterträningar/uppspel innan vi åker upp så jag inte missar något. Det är mycket som händer nu... 

Kommentarer
Postat av: Edit

Hej! Stanna och bada i Söderhamn! x)

2008-04-18 @ 16:22:26
Postat av: Niklas

Gjärna =D
Men får se, beror på Brynässhopens öppettider i Läkerol Arena. Ska köpa lite brynäsgrejer till mig och en kompis i grannklassen. =P
Men annars lär man ju bada i Söderhamn i sommar, om de har öppet i år vill säga. =D

2008-04-18 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0