Snabbmat.

Idag hade vi studiedag. Stack ner till stan för att sticka ut till Bergvik o käka. Tänkte käka ett stort mål på Max.
Träffade Johan (konfirmand) och hans kompis Robert på Stora Torget och de skulle käka på Subway där ute.
Så jag joinade dem och när vi kom ut till Bergvik så gick jag med dem till Subway och åt en: Sub of the day dvs en 15 cm köttbulls-sub för 29 kr.
Stack sedan till Max och köpte ett reducerat mål: Minimålet + en bearnaise-dip för sammanlagt 39 kr.
Skulle åke hem men tänkte på mina tre bröder där hemma som ha ätit fisk så då kunde jag väl vara så "snäll" o köpa med mig tre små cheeseburgare från McDonalds till dem. Ena brorsan var inte hemma och jag åt då upp hans. Har på 18 timmar sammanlagt ätit mat ifrån FYRA olika snabbmatsställen här i stan. Måste vara något nytt rekord för mig. Senast jag åt riktigt mycket hamburgare samma dag var nog 2001, när jag och pappa skulle åka upp till Bollnäs i Hälsingland för att köpa en bil. då blev det:
*McDonalds på Centralen i Stockholm kl. 10.40
*Max i Bollnäs 17.50
*Sibylla i Mora 22.45

Ikväll avgörs Brynäs öde. Rubrikerna i tidningarna, främst de från Gävleområdet är enorma:
*90% AV BILJETTERNA SLUTSÅLDA PÅ EN HALVTIMME
*BOORK MÖRKAR LAGET IKVÄLL
*IKVÄLL KROSSAS DRÖMMARNA I LEKSAND ELLER GÄVLE
*ÖDESMATCHEN SOM AVGÖR BRYNÄS FRAMTID
osv...

TV sänder inte matchen så man får väl se den på Sverigewebben för 50 kronor.

Brynäs, vad som än händer ikväll så har jag alltid älskat dej. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! jag tar äver beställningar :)

2008-04-08 @ 16:35:54
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja!=D

2008-04-08 @ 16:36:50
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åhhhh, vad gott det lät med MAX :)

2008-04-08 @ 16:48:06
URL: http://fryc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0