Vill ha sommar - NU!!!!!

Så vaknar man då den lördagen den 12 april - till snöfall!
Kan ju bara trösta mig med att sommaren inte är jättelångt borta. Och med den så kommer det slutliga avskedet till Rudsskolan och klass 9C. Kommer nog kännas konstigt och lite vemodigt på slutet, men sen så kommer ju trösten i fotbolls-em, finlandsresan, tysklandsresan(?) och Hälsingland.

Lägger därför upp lite bilder från min vackra sommarstad Hudiksvall.

image92
Hälsinglands huvudstad - Glada Hudik <3

image90
Småbåtshamnen i stan. (Inte där vi har båtarna.)


image93
En till bild på stan från Berglundsområdet på kvällen.

image94
Malns havsbad.
Där är man allt för sällan. Platsen där Hudiks finaste brudar samlas på sommaren.  =P

image98
Jag i vågorna på stranden ute vid Storsand den kalla sommaren 2007.
Storsand är där sommarstugan ligger. Älskar det stället nästan lika mycket som jag älskar Brynäs! <3

Bilder som får mig att längta till "hälsinge-sommaren" 2008!  = ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0