Förkylt läge ;/

Förkyld.
Kanske beror det på de många, kalla baden i vågorna den sista veckan. Då gick man ju ner även när det var 10 grader i luften och badade i ett kallt Bottenhav.

Har fått ett litet problem.
Har liksom gått och funderat över scheman och lite sisådär inför skolstarten, men aldrig vetat något.
Igår fick jag reda på lite mindre roliga saker. Fick en sida länkad av Alicia - tack så mycket för det! :D
Det mindre roliga var att läsningen i den länkade sidan från tråkiga Karlstads kommuns gymnasiesida var just - mindre rolig! ;/
De hade på någotvis lyckats placera mig i den klass som Anna och Rebecka I-N-T-E ska gå i!!!
Tack för den fina placeringen, jag är så "nöjd" med den - not!
Blir att försöka se om det är möjligt att byta klass snarast möjligt. Annars blir det än totalomställning - att man får gå HELT SJÄLV till sin nya klass.
Vill ju gå med er - Anna och Rebecka! ;/

Återigen; Tusen "tack" för den placeringen!

Blir att trösta sig med lite Fagerströms karameller från fabriken i Fiskarstan i Glada Hudik, de är alltid goda! :p
-Och att det ser ut som att det blir en fortsättning av Cityfesten i Gävle, trots allt! :D


Kommentarer
Postat av: anna

Har lite panik nu, men alltså, det går jag lovarlovar! Det är bara frågan om det går att ändra innan.:/

2008-08-10 @ 16:54:36
URL: http://annaf.devote.se
Postat av: Niklas

Jo, ska försöka få tag i dem, men måste ändå träffas innan och diskutera lite, vi verkar ju ha helt olika scheman ju! ;/ :)

2008-08-10 @ 21:33:22
Postat av: Bekka

Ja, det måste gå!

Vilket schema är bäst då? (a)

2008-08-10 @ 22:02:26
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: Niklas

Föredrar mitt eget men det spelar ju mindre roll :p

2008-08-10 @ 22:18:13
URL: http://nille92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0