Hjälp!



Myggen har hittat mig igen! ;/

...trodde Karlstad var en fristad ifrån "små blodtörstande norrländska kvinnliga terrorister", men så fel man kan ha! :(

Måste bara påpeka att Aftonbladet pånytt förlorat all trovärdighet hos mig - och nu handlar det inte om det de gjorde mot Brynäs förra hösten, nu handlar det om totalt efterblivna nyheter om os-invigningen som alla redan fattade då.
Som att de "vandrande fötterna" var fejkade. På Aftonbladet är man säkert riktigt stolta över att man avslöjat det som visade sig vara en bluff! Så står en fråga under: Är det okej att luras för att få till en storslagen OS-invigning?
Själv blev jag inte lurad och tror nog det var många andra som såg att det var data-animerat. Och det är inget fel med det!

Men vad jag blir mindre glad på är den andra "nyheten" de avslöjade.
Att det inte var den lilla flickan med svart hår i röd klänning som sjöng den kinesiska sången då flaggan bars in var ju självklart för alla - utom för Aftonbladet! Men förklaringen på varför inte "rätt" flicka fick sjunga på scenen köper inte jag heller!
Lilla Yang, 7 var tydligen för ful för att visas i kinesisk tv!
"Anledningen att vi bara visade Lin, 9 som mimade var att vi ville kombinera en vacker sångröst med ett vackert uppträdande, det låg i nationens intresse!"


Yang Peiyi, 7 - för ful för kinesisk tv!   Lin Miaoke, 9 - okej på scenen för nationens skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0