Update.

Orkar inte skriva så mycket. Är lite trött.
Skolan rullade på idag. Hade för första gången ett ämne som heter textkommunikation. Verkar vara helt okej. Drömmer om att få intervjuva någon Brynäs-profil i journalistuppgiften. Kanske allra helst Daniel Widing. Ska ringa till Brynäs och se om det går i samband med nästa match Färjestad möter Brynäs i Karlstad.
Håltimme på svenska-tiden som jag gick hem på.
Blev vald att bli en en av två (Amanda den andra) klassrepresentanter till elevrådet. Tack för förtroendet! :D
Annars inte så mycket värt att notera.

På eftermiddagen blev det stan och Bergvik med Viktor och Polina. Först in på Burger King och pratade med Matilda F och hennes kompisar och sen ut till Bergvik. Kollade lite affärer och avslutade med ett mål på MAX förstås! Trevligt var det :)

Sen när jag var på Ruds Centrum med brorsan Victor (förövrigt 13 idag - grattis!) så stod jag utanför kiosken och väntade. Så kom en kille på runt 17-18 in tillsammans med sin flickvän. Han verkade vara sur på henne och knuffade till henne litegrann. De stod precis framför mig så jag kollade ju givetvis på dem. Så kollade han på mig och frågade med ilsken röst; -VAD FAN GLOR DU PÅ??? Så har aldrig någon jag inte känt frågat mig förut, så förstod inte att det var mig han menade. -VAD GLOR DU PÅ??? Han tog ett steg mot mig men sen så sansade han sig och gick in på kiosken. Jag varken svarade eller gick därifrån. Flera som var i närheten så var aldrig rädd, men inte fan ska någon jävla idiot komma och "hota" mig bara för att jag har ögonen öppna. Inte mitt fel att han är så jävla korkad och sur att han går och knuffar till sin stackars flickvän och att jag råkar stå tre meter därifrån. Fy fan. Stod kvar och väntade in Victor som kom ut och sen så stack vi...

Sen en sak som jag fick höra igår. Min farbror Per som bott i Bangladesh i ett år ska flytta igen - till Saudiarabien!
Så kommer min thailändska kusin och Pers fru också flytta med! Så snart kommer jag ha en halvthailändsk kusin, bosatt i Riyadh i Saudiarbien! Coolt... :D

Kram alla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0