Sjuk.

Kära elektroniska offentliga dagbok.
Idag har jag varit sjuk. Var med på tyskan men sen stack jag hem. Inte hänt så mycket idag. Råkade somna framför tv:n i någon timme. Det kliade och kliar fortfarande i halsen. Känns surt ;/

Inne och chattade som vanligt på msn på kvällen medans jag kollade på Nordic Trophy-matchen mellan Frölunda och Hv71. Snackade bl.a. med "kung" Kafle! Diskuterade lite gammalt och sånt. Och om Rudsskolan och klass 9c. Trivs jättebra i nya SPM1A gör jag, men hade varit kul med 9c - en gång i veckan eller något. Lyckats med att inte tänka på klassen så mycket under sommaren, men nu rördes en hel del upp tillbaka till mitt huvud igen. Saknar allt det där vanliga, som var självklart i fyra år, men som aldrig mer kommer tillbaka. Idag är det exakt elva veckor sedan vi splittrades och försvann ut runt i Karlstad, och någon lämnade t.o.m. Värmland. 77 dagar har gått. 77 dagar av förträngning. Hu vad jobbigt det blev nu då.
Tur att jag har SPM1A, en värdig ersättare till - om inte världens bästa, så i alla fall - stans bästa klass.

Bye alla! :)

Kommentarer
Postat av: jonna

ja spm1a är ju bäst nicke:d

2008-08-31 @ 20:04:14
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: lovisa

spm1a är bäst you know;)

2008-09-11 @ 17:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0