Var jag vill flytta!

De tre sista åren i Karlstad är här. Och jag vill att det ska gå snabbt!
Funderar lite på var jag kan tänka mig bo. Vill inte tänka på den närmaste framtiden, utan på den avlsägsna framtiden, bortom våren 2011 och gymnasietiden. Även om det KOMMER att bli kul tills dess!

En liten ointressant lista på fem ställen dit jag kan tänka mig flytta:
 

5. Frankfurt - "Mainhattan" - Tysklands New York!


4. - Någonstanns i någon liten by eller stad i södra Tyskland.


3. Stockholm i mitt hjärta. <3


2. Gävle - såklart!


1. Berlin - staden där ALLT händer!

Ledsen Polina, men det blev inget annat inlägg den här gången ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

NEW YORK!

2008-09-11 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0