Bruno Wintzell-natten.

Kvällen/natten för exakt ett år sedan var fantastisk!
Stämmningen var nästan lika hög som om man hade gift sig för bara några timmar sedan. :p
Kommer lägga upp hela den långa versonen med allt från första dagen jag fick veta att jag vunnit fram tills veckorna efter om några dagar, men skriver lite kort såhär på ettårsdagen.
Kollade tillsammans med mamma på årets prisutdelning hos drottningen - och visst måste jag säga att det känns lite surt att inte kunna göra om det, men jag är nöjd att jag bara fick chansen.

Dagen då i all ära, men kvällen och natten var klart roligast!
Det roligaste började egentligen på vägen hem från DN-skrapantill hotellet.
Glömmer aldrig Susanne och den andra kvinnans galna skratt till "Bruno-skämtet"! xD
Satt nästan och grät av skratt då!
Men aldrig kommer jag glömma "Bruno Wintzell-kvällen"! Hur jäkla kul som helst var det:


Klassiker 1: Bruno sjunger franska nationalsången.

 
Klassiker 2: Bruno leder ett roligt och naket svenskt tv-program!

Tycker det är dags att på allvar ta upp en diskussion om en återförening för oss nutidsvinnare 2007!
Skulle vara så himla kul!
Några av oss får väl ta tag i det och börja sprida rtt konkret förslag om en återförening i vår eller sommar!
Bruno Wintzell-partiet ligger och sover, det vill komma till liv! :D

Imorgon ska jag förresten troligtvis intervjua våran värmländska vinnare iår!
Hoppas att min efterträdare haft det bra där, heja Jelena! :D

Kommentarer
Postat av: Edit

åååh, bruno wintzell natten! gud vad jag saknar det!! satt också och kollade på utdelningen, fan vad coolt att silvia nämnde hedvig också. men sant, känns så surt att inte vara där.

återträffen MÅSTE ske i sommar alltså! jag tror inte att jag klarar av att vänta längre!

bruno wintzell, föralltid på våra röstblanketter! :D

2008-12-11 @ 17:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0