Dålig fantasi...

Då jag inte kan sova utan fortfarande sitter vid datorn så tänkte jag passa på att lägga in ett inlägg.
Vet dock inte vad jag ska skriva om, så lägger in en film istället.

Brynäs IF:s SM-guld nr 12, 1999

Rysningar är vad den här filmen är.
3.55 - ett av de mäktigaste ögonblicken i Brynäs historia! Ove Molin är den största! <3

1997 gjorde Brynäs en nysatsning efter katastrofåret -96. Kanske kom klubbens tolfte guld 1999 lite för snabbt. Efteråt gick det tyvärr enbart utför igen. Ibland känns det som om Brynäs ledningar varit alldeles för klumpiga. Katastrofalt klumpiga var man efter 1999!
Brynäs har överlevt två krisperioder; 80-talet och 2000-talet. Undrar varför deras ledningar under dessa stunder kommit så billigt undan?
Varför lät man Gävles gigant och Norrlands största och populäraste klubb förfalla så?
Vi är många supportrar som vill ha svar på det!

Denna säsong 2008/2009 är skrämmande lik den för exakt tio år sedan. Om det går som 1998/1999 så kommer guldet hem till Gävle igen. Men se då för sjutton till att Brynäs inte faller ner i skiten igen!

Kommentarer
Postat av: Simon

Den la du in bara för att retas med mig, eller hur? ;P

2008-12-21 @ 23:41:15
Postat av: Niklas

Nädå, synd bara att det var MoDo som fick stå offer för Brynäs då. Roligare om det varit typ Färjestad eller Timrå! :D

2008-12-22 @ 01:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0