Gävle inatt...


JJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D xDxDxD
Hejdå bocken! :D:D:D

Gävlebockens blogg:

27 december
Kära vänner! Det hettade till för mycket i natt och det är dags för mig att ta farväl för denna gång. Den sista halmen ryker fortfarande när jag med sorg i hjärtat skriver till er. Någon kunde tydligen inte hålla fingrarna i styr i natt, utan tände eld på mig. Jag vaknade av en intensiv värme och insåg att klockan var slagen. Var väldigt trött efter förra nattens oroligheter, så jag måste ha sovit hårt i natt. Har du sett något? Hör gärna av er till Bockkommittén som läser min mejl: [email protected]

Det har varit en fantastisk jul tillsammans med er och jag önskar er alla ett Gott Nytt År och ser fram emot när vi ses i Gävle igen.

Med brinnande kärlek från

Gävlebocken




BBC - Festive goat up in flames again.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0