Julafton!

Ännu en julafton har gått till historien.
2008 års julafton blev väl varken den bästa eller den sämsta. En snittbra jul helt enkelt.
Började iallafall med att brorsan berättar att Bäckis gjort tre poäng under natten när Washington Capitals vänt 0-4 till 5-4 borta mot New York Rangers. En fin julklapp!


Bror Tobias med en sopbil eller nått.


Ingen av er har fått en så snygg tröja som Gustav! ;D


Sveriges sexigaste tomte 2008! xD

Hann vara hos både mormor och farmor samt hemma och kolla på Kalle Ankas Jul.
Så var jag även tomte åt främst lilla gulliga kusin Sara, men även åt Sören, Anna-Karin, Johan och Hampus.
Fick en biobiljett för det roliga jobbet! ;p


Victor smygfotar mig med sin nya kamera hemma hos farmor :o

Mina julklappar 2008 (hittils): Tröjor, pengar, radio med mini-stereoanläggning, rakapparat, väckarklocka med "spots" som visar tid och temperatur i taket när det är mörkt, cd-skiva, prenumeration på någon forkningstidning, glasgrej med stearinljus i, ljusstake, kartbok, tio-klipps presentkort på badhuset, hockeybiljetter, cappuccino-packet och chokladask! ;D

Men stor julklapp till mig själv var också att jag igår ÄNTLIGEN hittade min USB-sladd till kameran. Kan äntligen ladda över bilder från kameran till datorn igen efter över ett halvår. Mysteriet är löst! :D

FORTSATT GOD JUL TILL ER ALLA! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0