"Mitt smaksinne fick orgasm!"

JULLOV! :D

Föreställningen/avslutningen i Sundstaaulan var väl sådär, helt okej dans och ganska roligt framträdande av rektorerna men.. ;p
Sen till B16-salen och fika med världens bästa SPM1A! Blev Pepparkakor, choklad från Carli, julmust och chokladboll!



"Julmys" ;D

Efter den korta dagen blev det bussen ner till stan med killarna. Tyvärr inte samma dunktryck in i bussen, busschaufören stoppade oss från det!
Burger King i stan och käka. Våran nya tradition, att käka snabbmat under lovets första timme!
Alla andra körde på Whopper Piñata typ, men jag var mindre hungrig och tryckte ett Cheeseburger Meal med plusmeny och bearniese-dip. Satt och kommenterade folk utanför fönstret. Lärarkandidat Jean-Pierre gick förbi två gånger!
Härligt med mat på BK! (Eller som Johan sa; Mitt smaksinne fick orgasm!) =D
Efteråt blev det att chilla lite och låta maten smälta.





Burger King <3

Nu är det lov! :p

Kommentarer
Postat av: stina

haha goa!

tror jag och lucas r lite småkära på bilden? hahah

2008-12-30 @ 00:03:42
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/
Postat av: Niklas

Stockholmsk och Djurgårdisk kärlek ;D

2008-12-30 @ 00:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0