My new lifestyle! :p

Gick och snackade med mattelärare Lars Björkenbeck efter matten idag. La upp lite strategier för framtiden. Kändes bra att få snacka. Och för en gångs skull känns matte faktiskt kul! :p
Hade ett VG i matte A sen förra året som jag tackade nej till. Måste alltså få MVG i år!
Ska förövrigt börja ta mitt framtida liv mer serriöst och plugga utav ingenting annat. Tro det eller ej! It's my new lifestyle you know! Och den här gången är jag seriös, inte bara vackra ord!

Snackade lite (eller ganska länge) med Sebastian förut. Han har prov i matte A imorgon. Lycka till får jag önska. Och till Malin, Iina och alla andra 93:or jag kan tänkas känna som går där. :p
_ _ _ _ _


Storsand - 47 dagar sedan. Helt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0