Sista dagen innan stora dopparedagen!

Började med att jag vaknade jättetidigt imorse, mamma väckte mig. Vi åkte upp till Universitetet och fikade lite med två av mammas arbetskamrater. Ganska trevligt med cappuccino och Merci-, Paradis-choklad och pepparkakor som piggade upp. Så bussen ner till stan. (Bilen krånglar så blev bussåkning till max idag.)
Gick runt till lite allt möjliga olika ställen. In på Cubus och köpte en tröja i jätterean.

Sen upp med fyran till Blomsterlandet. Mamma köpte två ljus och en ros till morfar. Känns orättvist att han inte får vara med och fira julen. Snart har det gått 16 år, så minns ingenting av honom. Mamma lade rosen snabbt på graven och gick nästan direkt mot Ruds C. Var tvungen att stanna kvar och titta lite. Morfar, tänker på dej också! :/

Resten av dagen har varit mer spring på stan och Bergvik. Köpte fyra biljetter till Färjestad-Brynäs om två veckor. Så blev det en tröja till pappa och choklad från Carli och någon exotiskt doftande tvål på Åhléns till mamma.
Imorgon är det julafton och jag ska göra lite allt möjligt. Ska vara tomte åt min gudmors och gudfars familj och lite sånt...



GOD JUL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0