Skolkatalogen! :D

Årets skolkatalog för Karlstad-regionens gymnasieskolor är här!
Dags för att hissa och dissa lite klassbilder. ;D
(Enbart kommunala skolor, ej friskolor.)

Bästa snitt på klassbilderna: Tingvallagymnasiet.
Bästa bakgrund: Sundsta/Älvkullegymnasiet.
Bästa snitt på linje: Teknik.
Bästa i Sam1an: SP1A, Sundstagymnasiet.
Hetaste bilden: OP3, Hammarö utbildningscenter. :D
Skönaste lärare på bilden: SMBF1A, Hammarö utbildningscenter. xD
(Även BP1orna på Nobel hade coola lärare på bild!)

Sämsta snitt på klassbilderna: Sundsta/Älvkullegymnasiet.
Sämsta bakgrund: Tingvallagymnasiet.
Sämsta snitt på linje: Time
Sämst i Sam1an: SP1C, Sundsta/Älvkullegymnasiet.
Sämst fantasi: NV1B, Älvkullegymnasiet. - SAM suger? Vilka tror ni att ni själva är? ;D

SamMedia, kommentar: Njaee, lite sådär halvt va..!? Oseriöst, men vi har i alla fall kul på korten! :D


SPM1A - Egna klassen! <3
Även om vi är världens bästa klass så måste jag nog tyvärr ge IG till våran bild.
Den är ju...för totalt jävla värdelös! Inget gemensamt tema utan alla tittar åt 24 olika håll och pekar åt nästan lika många. Och de stora vita bilderna som tar upp hälften av all uppmärksamhet är ju heller inget att hurra för. Pinsamt dålig om jag ska vara ärlig... :D

Kommentarer
Postat av: Be@

jag tyckte det var dåligt att du inte kolla in fri skolera me!! framförallt att ja e mä där;D

2008-12-21 @ 00:47:16
Postat av: Niklas

Fanns ingen ork till det. Friskolorna får jag ta nästa gång. :D

2008-12-21 @ 01:19:01
Postat av: Anonym

time e heta. timekillar = snyggast i karlstad :D

2008-12-21 @ 19:16:09
Postat av: Niklas

absolut inget emot Time i övrigt, ni/de är goda grannar med oss sammedia-elever!

fast varken era eller våra kort var sådär super om jag ska vara ärlig! ;)

2008-12-21 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0