Veckans misstag!

Tidig till bilden. Så tidig att bara jag och Elenor satt utanför och väntade. Så dök Angelika upp.
Så diskuterar vi allt negativt som finns med ämnet bild. Givetvis ska jag hålla föredrag om hur mycket jag hatar ämnet bild, hur lite jag fattar av lärarens jävla knepiga tringlar och...
...så står han där, bildlärare Mattias!
-Aaaha, är det så du tycker!? Säger han givetvis ganska surt. Jag hade ju inget annat val än att ursäkta mig osv.
Kändes lite som en viss NO-lektion i våras med 9C, då jag också råkade stå för en jättegroda.
-Du gjorde i alla fall dagen, sa Elenor inför engelskan. xD

"Julmys" med UF på kvällen var helt okej! :p
Så ska det också bli en fokusgrupp av min idé där vi jobbar för SMS-biljetter på bussar i Karlstad. Kom ihåg vart ni såg det först! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0