Blixtinkallad till UU!

Då gör man världens hetaste film! (Ja inte porr-film!) Den heter The Unsuccesful Party. Mer tänker jag inte "tella" men i alla fall så blev jag efter dagens film-inspelningar förfrågad om jag vill vara med och få en biroll i UU:ns (dramas) skådespel i vår! "Faan heller" att jag vill!!!! Självklart! Jag skall bli en Superstar! Ska spela typ pappan eller något. Hur som helst kommer hela skolan att få se på den (dvs 700 elever plus ett antal lärare) och sen blir det kanske några extrakvällar för vanligt folk. Allt nere på Arenan i stan! (Inte Löfbergs för er som inte kan Karlstad, men ändå!) Såååå kuuul!!!!

Ikväll är Angell petad och Karhu vaktar kassen, så är det med det! GoGo Brynäs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0