Mitt tips för deltävling nr 1!

Nu har man lyssnat igenom låtarna för kvällens melodifestival deltävling!
Min självklara favorit är våran värmländske "superstjärna" Christer Sjögren. Må han krossa allt motstånd. Men det blir svårt. Amy Diamond och E-type & Pudlarna är dock favoriter i tidningarna så oddsen talar för dom.
Mitt tips:

1. E-type & The Poodels
2. Amy Diamond
3. Christer Sjögren
4. Suzzie Tapper
5. Velvet
6. Brandur
7. Face-84
8. Michael Michailoff

Tillsist måste jag bara få lägga in den låt som förmodligen kommer att bli min favorit till Eurovison Song Contest 2008 i Belgrad.


Estlands låt; Leto Svet av gruppen Kreisiraadio! ;D

Kommentarer
Postat av: Edit

Gud vilken läskig låt... Haha

2008-02-09 @ 18:26:15
Postat av: Niklas

Joo något...
Men Esterna hade ju kunnat haft Sahlene i stället, hennes låt för Estland 2002 var mycket bättre. Kom trea tror jag. =)

2008-02-09 @ 22:00:31
Postat av: Edit

Såklart. Det vet man ju! Hon är ju Söderhamnare för svärord! haha. Känner två av hennes typ 10 syskon. xD

2008-02-10 @ 14:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0