Sälen!

På onsdag nästa vecka åker jag till Stöten!
Här är min lista på vad jag skall göra där:

1. Åka minst en svart backe!
2. Sjunga högt i sexstolsliften!
3. Bada på badhuset Vattufjäll!
4. Gå på promenad till norska gränsen!
5. Lyssna på Thomas Di Leva i min MP3!
6. Titta på snygga tjejer!
7. Äta hamburgare!
8. Be mot Gävle!
9. Skrämma någon liten unge!
10. Träna tyska!
11. Äta mer hamburgare!
12. Röja loss på After ski!
13. Träna på teatermanuset!
14. Duscha!
15. Andas!
16. Dricka läsk!
17. Lägga mig vid fyra på morgonen!
18. Leta efter annat folk jag känner!
19. Käka någon hamburgare till!
20. Spela kort på bussen dit / hem!
21. Titta på blondiner!
22. Titta på brunetter!
23. Ramla i någon ankarlift!
24. Spela lite på mobilen!
25. Bowla i Bowlinghallen!
26. Låtsas vara dansk!
27. Be för att Brynäs överlever en eventuell kvalserie!
28. Sova!
29. Använda deodoranten!
30. Byta byxor!
31. Byta tröja!
32. Sätta på mig pjäxor!
33. Köpa två-dagars liftkort!
34. Drömma mig bort till sommaren!
35. Äta godis!
36. Bära väskor!
37. Tänka på skolan!
38. Åka linbanorna minst 20 gånger!
39. Prata svenska!
40. HA KUL!!!!!!!!!!


PS. Rudsskolan var med på tv4;s riksnyheter igår! Varför? För att den är så sjuk att man spelar klassisk musik i Atlanticas korridorer! Något pinsammt Atlantica!

Guten Abend Schweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0