"Gymnasie-ångest!"

Hejsan.
Denna dag blev ju inte så där jättemycket bättre än den förra. Okej blev inte förbannad på min godhjärtade väckarklocka, skolmaten smakade ganska okej och man blev inte beskjuten med smällare av några störda skitungar...
Dagen var faktiskt helt okej ända fram tills den sista lextionen då jag började prata med min NO-lärare och allting blev bara så himla fel. Fy f*n vad pinsammt det blev. Tänker inte nämna vad som sades men ryktet har nog spritt sig i halva Karlstad (känns det som) och det kommer inte bli kul att gå tillbaka till skolan i morgon...
Denna pinsammhet skulle jag skänka nästan all tid av mitt tänkande till denna dag.

Var på Sundstagymnasiet idag på andra informationen inför valet. Valet av framtiden. Den åttonde februari, på min faders 47:de födelsedag, ska man senast skickat in sin ansökan. Gud vad jobbigt. Alltså är ganska säker på att det är samhällskunskap man väljer, men vad för inriktning? Media, SamSam, Ekonomi, Kultur?? Inte vet jag! Jaja, ännu återstår tre veckor...

PS. 8-2 i powerplay till Skellefteå hemma mot Brynäs. Skellefteå som strider för en slutspelsplats sammtidigt som kvalserien hotar under ifrån. 1-5 till Brynäs!!! Gävlelaget är ta mej tusan Sveriges bästa ishockeylag!!! Som vanligt kommer väl media att fortsätta dissa tigrarna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0