Hata NO-prov!

Hola bloggan :P
Det finns något som är jobbigare en allt annat. Prov. Ja, kanske inte so-prov eller tyska-prov, men NO-PROV! 
Nu har vi jobbat i kanske sju veckor med det förbaskat tråkiga ämnet; Genetik! Eftersom det är så himla värdelöst och tråkigt har jag givetvis inte lärt mig någonting! (Gjorde 6 av 40 instuderingsfrågor!) Det var ju givetvis väldigt roligt idag, när man skulle ha ett stort prov i just genetik!
Med huvudet hängande går jag från tyskan och försöker hyperventilera, men jag är alldeles för stressad för att ens kunna tänka på vad jag själv gör.
Väl inne i salen kan man bara se sin lärare prassla med fråge- och svarspappren. Jag är förbannad, både på mig själv som inte tränat och på att ämnet NO förekommer i den svenska skolan på 2000-talet! Vem har nytta av att Georg Mendel eller Charles Darwin höll på med sin ointressanta teorier? Inte jag!
Det ända man tänker: Jävla NO, jävla NO, jävla NO...hata NO, hata NO, hata NO...
...Må Naturorienterande ämnen brinna i Hälsingland!!!

Var på Nobelprisutdelningen i december och såg när gammla gubbar fick pris i bl.a. kemi, okej ser upp till dem som stora och framgångsrika vetenskapsmän, men jag borde också få Nobelpris, i att DISSA NO;n!

Själva provet gick så där, vet inte om det blir G, VG, MVG eller kanske mitt första IG i något test, alla kategorier!
Har VG som betyg i NO, tänker åtminstone behålla det till sommar'n. Pluggar bättre nästa gång! =)
Och hata var ett lite väl starkt ord att använda, kanske bättre att säga; inte gilla!

Nu ska man lyssna på Tigrarna (Brynäs) - Surströmmingarna (MoDo) !!!

Kommentarer
Postat av: Edit

Håller med. Har no prov nästa vecka. Vet inte ens vad vi har om...:S Men man får väl börja plugga snart...
Hejja Brynäs ikväll!

2008-01-31 @ 19:02:53
Postat av: Niklas

Haha joo...
Ny Brynäsförlust, känns ju sådär ;/

2008-01-31 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0