Hej igen! :D

Måndag klockan 16.20. Sitter på biblioteket i Glada Hudik.
Här är det väl lagom glatt. Folk vinkar i allafall till varandra vid övergångsställena. :P
Kylan har slagit till på allvar. Känns nästan som höst.
Förutom i torsdags och i fredags då det var riktigt varmt. På torsdagen hade jag dock oturen att befinna mig nere i Gävle. Det verkar som att denna sommar får man inte slösa med de varma och soliga dagarna. De är inte så många, tyvärr. ;/
Men i fredags var jag "hemma" vid stugan i Storsand. Var riktigt härligt, åkte ut med Hans och hans båt till ön Lakbäcksgrund och bl.a. hoppade från det gamla fiskerucklet. Roligt! ;P
På lördagen blev det kallt och blåsigt. Och med vinden kom vågorna på havet. Fortfarande ingen vattenskidåkning. :(

Nej, magen kurrar och man måste sticka och äta. Får se om det blir Tappas, Amanda, Frasses eller McDonalds...
Ha det bra, hej! :)


En liten bild från hamnen i Hudik som jag hittade någonstanns. :)

Kommentarer
Postat av: ChristinaK

Hej niklas :) fick ditt sms men kan tyvärr inte svara :/ har inga pengar. Men jag svarar så fort jag laddat mobben ;D

2008-07-08 @ 00:37:29
URL: http://ChristinaK.devote.se
Postat av: Niklas

Hejhej! :P

Haha lungt, sms:ar runt lite bara :)

2008-07-10 @ 14:52:10
Postat av: Edit

hej! kul att du har det bra! Imorn åker jag till grekland och blir borta i tre veckor, får väl höras via sms. ha en super sommar!

2008-07-12 @ 22:24:34
Postat av: Bekka

Haha, hälsa Hans från mig att jag går på "hans" gata varje dag numera ;)

Om det är den Hans, men jag har för mig att du sa nångång att han bodde där..?

2008-07-13 @ 13:18:22
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: hazz1

har du satt ı gummıboten? kommer ut tıll lakback po mondag. beccka . ok haha ja det ar jag hans tja.

2008-07-19 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0