Last week in town...

Måndag.
Nu är det bara sex dagar kvar tills jag åker upp till Häslingland.
Där blir jag kvar ända till ibörjan av augusti!
Har märkt att "Värmlands-Nille" har börjat att förvandlas till "Hälsinge-Nicke".
Nu är jag inne i den tid då jag kollar tidtabeller för länstrafiken däruppe.
Har t.o.m. börjat byta dialekt, redan innan jag åkt upp!
Längtar som faan till all vattenskidåkning!

But still six days to go in Värmland! =D

Ikväll blir det fotboll, Tyskland-Österrike. 
Tänker blogga direkt under matchen.
På onsdag blir det troligtvis fotboll hemma hos Viktor Ståhl, Sverige mot Ryssland. 
Ska sitta och tjata med Polina hela tiden!
Heja Sverige.
I lördags var jag förresten hemma hos Matilda F och såg på Sverige-Spanien med några andra.
Var trevligt! = )

Nu måste jag hitta på saker med folket här hemma innan jag sticker! Förslag?

Ha det, ikväll blir det fotboll, hejhej!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur känns det med fotbollen nudå? Är du nöjd med resultaten? :)

2008-06-17 @ 20:51:26
URL: http://emmajen.blogg.se/
Postat av: Niklas

1-0 till Tyskland! :D

Spelade tyska nationalsången fem gånger igår! :P

2008-06-17 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0