Näst sista dagen i Karlstad på 1 och 1/2 månad!

Åkte med mamma till Bergvik idag. Tittade ut genom fönstrena som om det vore sista gången jag är här i Karlstad.
Ska planera morgondagen som om det var den sista jag levde. Blir typ att man besöker folk "en sista gång" i halvtimmar.
Det blir packning några timmar också. Å så blir det grillfest på Örsholmen på kvällen och att dygna hos Marcus med massa tv-tittande.


Emma, Alicia, Anna, Viktor

Idag blev det också ganska länge hos Marcus.
Jag, Emma, Anna, Alicia, Patricia, Marcus och Viktor var där och såg på bl.a. två filmer. Även Matilda var där en stund.
Slog efter andra filmen över till fotbollen i em, Kroatien-Turkiet. Vi hade en jäkla tur, för vi slog över med två minuter kvar av förlängningen och en halv minut senare gjorde kroaterna matchens första mål.
Vi blev lite sura som förväntade oss en straffläggning.
Men så kommer turkarnas kvittering på övertid av förlängningen. Alla - även tjejerna skrek. Jag hoppade runt av glädje.
Det blev straffläggning.
Turkiet vann.
Jag blev glad.
Kroaterna grät.
För mig var det en liten mini-revansch för den fruktansvärda semifinalen; Italien-Tyskland för två år sedan, när Italien tog ledningen med två minuter kvar av förlängningen. Nu fick jag se "Italien" (Kroatien) tappa sin ledning till förlust i straffläggning!

Sen stack jag (och Alicia) lite för de andra, jag måste ju vara vaken så jag hinner packa i morgon. 

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Wiggie

Jag ser helt störd ut som de flesta av dina bilder:P:)

2008-06-21 @ 03:08:28
Postat av: alicia

haha, nee ja fick panik när ni skrek :P

2008-06-21 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0