Nu åker jag.

Igår var det trevligt. Var på Örsholmen och badade och pratade om vissa grejer.
Så spelade vi brännboll; "f.d. 9c" vs "f.d. 9d". Tyvärr så vann ju då f.d. grannklass 9d.
Übersnälla Oscar Jansson kom hem från München och Tyskland igår.
Killen hade med sig en Bayern München-halsduk - till mig! Nästan överdrivet snällt! Tack, tack! =D

Nu blir det uppresa, med bl.a. allsång till låten "Pessimistkonsulten":
 
...och så blir det lite fotboll på radion; Italien-Spanien.

Imorgon eller på onsdag blir det att åka tåg till Söderhamn och Gävle.
Bad på Aquarena i Söderhamn och så något som man kan hitta på i våran Gävleborgska residensstad.

Blir borta ända till augusti, kommer väl kanske uppdatera kanske någongång i veckan, på något internetcafé inne i Hudik.
Vill ni få tag på mig så kan ni typ bara nå mig via mobiltelefonen. Nummret hittar ni på Eniro. ; )

Ha en bra sommar alla, för det kommer jag att ha, med massor av båt- och vattenskidåkning!

Kommentarer
Postat av: Edit

Hej! Kul att du åker uppåt, vi måste ses.

Jag var på konsert (eller nåt liknande) med östen me resten i fredags. Dom var på midsommarfirandet här i Trönö som jag kommer från.

Kommer inte ihåg vad dom sjöng, dock. haha :)

2008-06-22 @ 12:05:26
Postat av: Niklas

Aa men visst! :P

Ska troligtvis till Gävle på fredag och göra ingenting, men åker över Ljusdal. Men det kommer ju fler tillfällen! :D

2008-07-01 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0