Skolavslutningen...

Så var det då dags för dagen man väntat på i tre och ett halvt år, men fruktat det senaste halvåret.
Avslutningen i nian.

Började med "avslutningscermoni" i Sundstaaulan.
Det spelades musik och delades ut betyg.
Själva avslutningen höll på i en timme.

 

Tackkorten till Ewa och Ing-Marie.







Betygsutdelningen.
Tack för stipendiet; klassens bästa kamrat, klassen!
Älskar er 9c <3



Klassen på bild för sista gången.
Kommer sakna er.  = )




Anna,
betyder så mycket att du är med i tre år till. Blir inte lika ensamt i höst, det ska du veta! = )




Jag och mentorerna Ewa och Ing-Marie.














Desamma gäller dig Rebecka. Kul att du valde "rätt" linje.
SamMedia nästa! =D






Kommer sakna er 9c <3
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

På kvällen blev det grillfest med de flesta från klassen + Patrik, Oscar och några tjejer från 9c.
Vi hade det mysigt.
Jag, Patrik och Matilda badade, trots att det var kallt. Blev att värma sig vid brasan sen.





Sen vid elva-tiden drog jag, Marcus, Patrik, Viktor, Christna, Anna och Polina hem till Frankies farsas lägenhet på Norrstrand och kollade på film.
På Hannibal rising!
Värdelös film, men vi hade det kul.






Många av oss var väldigt flummiga! xD
Klockan tre kom jag hem.
Tack för en rolig kväll och natt! =D

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, buhhuuuuhu.

Kommer du till mattis ikväll?:D

2008-06-14 @ 17:11:36
URL: http://annaf.tjejsajten.se
Postat av: Niklas

Japp, det gjorde jag =P

2008-06-15 @ 00:16:34
Postat av: Bekka

storgråtarN :(

Säger detsamma, utan dig och Anna skulle jag inte klara mig en vecka, hehe ^^

2008-06-16 @ 10:18:43
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: Wiggie

Jag och frankler ser helt störda ut på den tredje sista bilden!:)

2008-06-16 @ 13:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0