Sommaren är här!

1 juni.
Idag började den första riktiga sommarmånaden.
Men nog har det varit sommar länge.
Trots att det snöade 18 (och 19) maj!

Sommaren har även nått södra Norrland.

image190

image191

31,4 grader i skuggan i Hudiksvall - varmast i Sverige i år!
-Och till er som undrar hur jag kan förstöra min sommar med att vara i kalla Norrland så kommer ytterligare motbevis. Faktum är att 6 av 7 dagar på sommaren är det varmare i Hudik än i Karlstad!

Önskar att man var där uppe redan nu.
Blir jäkligt mycket bad i sommar. Mest blir det bad i havet. Och när jag inte badar i havet så åker jag vattenskidor på havet. Och när jag inte åker vattenskidor på havet så badar jag i tjärnet. Och när jag inte badar i tjärnet badar jag ändå i havet - fast i Hudiksvallsfjärden.

image187
Storsand.

image188
Malnbaden, Hudiksvall.

image189
Hölick, Hornslandet.

Längtar till Hälsingland - för det är där den verkliga sommaren finns! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0