Sverige utslagna!

Själv underskattade jag väl aldrig Ryssland, men nog trodde jag väl på avancemang för Sveriges del.
Så blev det inte.
Kalla mig landsförädare eller vad ni vill, men igår kom jag på att jag faktiskt håller mer på Tyskland än vad jag höll på Sverige. För aldrig hade jag varit så lugn och oberörd om Tyskland legat under med 2-0 och varit på väg mot en närmast solklar utslagning.
Hade Tyskland varit på väg att slås ut ur EM så hade jag väl nästan gråtit inombords. Igår skrattade jag bara när ryssarna sköt 2-0 målet.

Ikväll blir det kvartsfinal; Tyskland-Portugal.
Blir vi (tyskarna) utslagna så gör vi det i allafall mot ett annat bra landslag. 
Men visst kommer det kännas som att EM är över, redan innan det roliga ens hunnit börja.
Vinst ikväll och tyskarna är megafavoriter att gå till EM-final! Tyskland är mycket bättre än Turkiet och de tar aldrig stryk av Kroatien två gånger samma turnering!

I dag är det tre dagar kvar till jag åker upp till Glada Hudik! <3 =D

Kommentarer
Postat av: Bekka

HEJA PORTUGAL :D <3

2008-06-19 @ 18:49:07
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: Niklas

Tyskland!!! :D

2008-06-20 @ 00:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0