Boda Borg!

Var på Boda Borg i Karlskoga idag. Var där med Emil, hans syster Emma samt hennes komis Frida. Deras pappa körde oss dit.
Vi hade jättekul. Första gången jag var där. Ibörjan körde vi alla fyra tillsammans, men i slutet var det bara jag och Emil tillsammans. Roligaste banorna var de där man skulle klättra och hänga under en stång plus basketbanan.
På vägen hem åkte vi förbi favoritkedjan MAX på Västerstrand här i stan. Gott som alltid.
Skitkul dag, t.om. Gustavsvik får det svårt nästa lördag.
image75
"Borgen" i Karlskoga!  =D

Fick i bilen på vägen hem höra resultatet i matchen Brynäs-Rögle. 6-1! Till Brynäs så klart! Faan vad jag älskar den klubben. Den svenska elitseriehockeyns svar på fotbollsjättarna Bayern München eller Liverpool.

Kommentarer
Postat av: Bekka

Boda Borg är massa kul :D
Hur många stämplar lyckades ni ta då? ;)

2008-03-24 @ 17:06:11
URL: http://www.bkalike.blogg.se
Postat av: Niklas

Eeeeh hehe, den mindre roliga biten...
Vi fyra tillsammans tog två på nästan två timmar.
Jag och Emil tog sedan två till på nästan två timmar där också. Inte direkt något superresultat, men det duger - inte!
Vi körde några banor typ tio gånger om som ändå redan hade klarat.
xD

2008-03-24 @ 19:38:01
Postat av: Belinda Gerdin :D

Elak , så kom du inte och hälsade på oss

2008-04-08 @ 13:28:40
Postat av: Niklas

Näe surt va?? :D
Men vi ska kanske på klassresa till Boda Borg i maj. Mitt förslag på hur man tar sig dit; Tåg till Degerfors för att sedan gå till Karlskoga.
För då kan man ju besöka någon D-fors åtta eller nio pizzerior. =D

2008-04-08 @ 16:10:59
URL: http://nille92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0