Glad Påsk!

Äntligen är påsken här. Högtiden som jag t.om. rankade högre en julen (!) för några år sedan.
Ska bli god mat och mycket godis!
image70
Är dock ganska sjuk. Var sjuk redan igår morse, men jag tror att jag blev ännu sjukare framför tv;n igår kväll.
Hockeykriget i Leksand lämnade ingen Brynässupporter oberörd. Speciellt inte mig.
Det nervpirrande spelet gjorde mitt att mitt hjärta slog sju gånger snabbare än normalt och när jag skrek vid målen / farliga lägen så blev ju inte direkt min hals bättre. Imorse kunde jag vid två tillfällen knappt få fram något ljud alls ur halsen. Lät ungefär som när båda mina mentorer hade tappat rösten - samma dag, för snart två år sedan.
Huvudsaken, Brynäs vann!

GLAD PÅSK på er! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0