Imorgon bär det av till Gustavsvik!

image76
Kartan över badet.

image79
Blir många åk i Space Bowl och Turbo-Super-Twister, å så lite bad i vågorna också... =D

image80
...liksom en massa härliga åkturer i vattenpistarna och vildforsen.
Jag och några kompisar, ska dämma upp den så att vattnet bildar ett härligt tryck när vi sen åker ner i den!  xD

image81
...denna "skylten från helvetet" hatas mycket skarpt!

image82
...hela "Vildforsberget". Bästa platsen i hela Örebro! (Ja, det slår t.o.m. MAX vid Eurostop!)

12 dagar har gått sen senast. Imorgon, lördag är det redan dags igen. Gustavsvik, here I come!

PS. Min lillebror Gustav råkade vara lite hårdhänt idag. Han och jag skulle göra en "give me five" när Linköping gjorde mål, (som utan anledning senare skulle bli bortdömmt) han missade min hand och råkade knäcka min brynäsflagga som låg på sängen nedanför. Brynäsare som han är blev han otroligt ledsen, lovade att limma ihop flaggpinnen på direkten. Jag sade att det inte skulle gå, men att han inte skulle vara ledsen, den kostade ju bara 60 kr, men han stod på sig, nästan med tårar i ögonen vågade han inte se mig i ögonen, lovade att köpa en ny så fort vi kommer till Gävle nästa gång. Då tyckte jag otroligt synd om honom. Bara Gustav kan få så dåligt samvete för en så liten grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0