Känslor när mitt lag är klart för kvalserien!

Nu är det defininitivt klart att Brynäs lirar Kvalserien i vår. Fruktansvärt?? Naejaoe, vet inte!
Det är behövligt för ekonomin. De har gått back alldeles för mycket nu och derbyn mot Leksand brings money to BIF!  =D
Känns som Brynäs har det bästa lag som någonsin spelat i kvalserien. Krossar allt motstånd. Dessutom blir det ingen press på Brynäs nästa år!  =)

Hv71 bänkar 5 av sina bästa spelare.
-Aftonbladet, ska ni inte agera nu då. Som ni gjorde mot Brynäs. Eller är ni så fega att ni inte vågar?
Om någon anmäler er, stå upp som Boork gjorde, ingen ska fan få behandla något lag i elitserien som man behandlade Brynäs. Kallas grov mobbing! 

PS. Min "Hudik Insider" har givit mig information om vad som hänt uppe i Hälsingland.
En av insiderns grannar drog upp en 97 kilos gädda i fisketävlingen i Håckstaviken! (Nära spökhuset!)
Kul, grattis från mig! =D
Övrig info: Det bor 34 personer i Storsand-Lakbäck-Dressviken området vintertid!
Tackar "Hudik Insider" för informationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0