Mardrömmarnas dag!

Hjälp!
Imorgon är det "the day of all nightmares", jag skall nämligen till tandhygenisten - och ta en spruta hos sjuksyster!
Varför jag skall ta den här sprutan vet jag inte, men det hade något med att jag fick någon test-medicin mot något när jag bodde i Haninge i "slutet på början av 90-talet". D.v.s. 1992 eller 1993, alltså på stenåldern, så det vette tusan vad barnmorskan/läkaren/sjuksjöterskan stoppade i mig. :S
Dessutom så blir det A-kurs matte på Tingvalla för första gången sen typ i början av januari. Lite pinsammt när man kommer tillbaks efter så lång tid. Men vad skall man göra, när man går i en "dagis-klass" och måste vara i skolan för att öva dockteater inför en "useless" föräldraredovisning??
Det finns gradskillnader i helvetet. Tandhygenisten som river upp blodkanaler mellan tänderna, sjuksyster som hugger sprutan i armen, oförståeligt svår matte på Tingvalla i stan och dessutom sedan på kvällen höra att Brynäs bli definitivt klara för kvalserien.

Hursomhelst kollar jag på bandy just nu: Stan mot Byn!       VÄSTERÅS-EDSBYN!  
Ställningen efter 19 minuter: 0-0 - Spännande!      Byn forever <3   Hälsingland forever <3

PS. Försvarsminister Sten Tolgfors var på besök på Rudsskolan idag! Varför sa ingen till mig? En av mina stora politiska favoriter!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0