Roligt??

Idag visade sig min "kvinnliga" sida för mig. Min lillebror Victor hade hittat en video på andra datorn som han ville visa för mig som han tyckte var jätterolig.
Någon (troligtvis en förälder) filmar en liten pojke som sitter vid datorn. Och så dyker ett monster upp i skärmen och pojken blir förfärrad och gråter. Filmaren står och skrattar.



Jag tittade på den, tyckte inte alls den var rolig utan tyckte bara synd om pojken. Vad är egentligen roligt?
Till min egen "manliga" förfäran gav jag ut ett sånt här klassiskt film "ååååå"-ljud när han började gråta. Min bror skrattade, tittade snett på mig och gick ut.

Kommentarer
Postat av: Edit

Stackars unge. Schysst han som filmade, bara stå och skratta. nej, jag är väl kvinna jag också då. tack gode gud. xD

2008-03-10 @ 15:57:13
Postat av: Niklas

Mmm, tyckte det var lagom kul, jag menar, nånting är lite fel där. Ungen sitter och gråter men ingen tar initsiativet till att han ska tröstas. Han kramar inte om den som filmar, eller tvärsom.

...men som sagt, jag såg klippet - och blev kvinna för ett ögonblick! =D

2008-03-10 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0