Tips inför Melodifestivalen 2008! (Finalen)

Här är mitt trovärdiga tips!

1. Charlotte Perrelli 
2. BWO
3. Sanna Nielsen
4. Sibel
5. Linda Bengtzing
6. Nordman
7. Amy Diamond
8. Christer Sjögren
9. Rongedal
10. Frida feat. Headline

Själv hoppas , som värmlänning givetvis att Sjögren eller Rongedal storskräller och vinner men oddsen på det är nog ganska högt. Charlotte har en bra låt och vinner, men lite synd att Carola & Andreas fick vara med och matcha. De har fått lite väl mycket skit tycker jag. Men ändå kul att Nordman är i final tycker jag! (Håkan Hemlin är ju från Gävle!)

Kommentarer
Postat av: Edit

Ursäkta att jag är någon form av anmärkningspedagog, men nordman två gånger? Men, men. Han är ju från Gävle. Haha

2008-03-15 @ 10:23:14
Postat av: Niklas

Haha, tack för att du påpekade det, och den jag missade var min favorit Christer! =D

2008-03-15 @ 17:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0