2-2.

Skolan as usual.
Sen ner till stan för att gå på affischmöte som jag egentligen inte skulle vara på, men alltid trevligt att sitta i stadshuset och dricka gratis cappuccino och diskutera lite med folk. :D
Ringde i "nallen" på Torget. Matilda sa att jag var första ersättare att åka till Sthlm om två veckor och nu så skulle jag få åka. Lite surt att det just är en annan Stockholmsresa samma helg som jag får hoppa över, men ska bli skitskoj!

Blev att sitta där med Malin, Ida och Erik. Efteråt så blev det stan i väntan på matchen.
Matchen blev det på Score, först med bara Malin och Ida. Var ju så jävla nervös att man blev helt osocial, men så det blir när Brynäs lirar...
0-0 efter första blev 1-0 direkt i andra och visst vågade jag jubla högt. Satt två andra gävlebor vid bordet så det var lungt. De var riktigt trevliga och roliga att prata med.
1-0 blev 1-1 och jag blev frustrerad, speciellt på "Hermanators" otroligt klantiga ingripande vid kvitteringspucken.
Andra periodpausen och Erik kom tillbaka och FBK gör 1-2 direkt i tredje.
2-2 av Lauritzen i Brynäs.
Sen blev det inget mer och jag var så grymt förbannad och besviken på Brynäs att det inte var sant! Men det har i alla fall släppt nu, 2-2 är dåligt men i alla fall ingen katastrof. ;)

Ja, nu sitter man hemma och smälter det här, så jäkla jobbigt var det att se på, men nästa gång i Karlstad så KROSSAR vi er!
Och förlåt tjejer för att jag var så himla osocial! ;D


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha joo, nog vill man ha 3 poäng! :P

joo, så klart dom ger mig en seger i present?! hehe är lite orolig över att min födelsedag ska bli förstörd...

2008-11-20 @ 23:24:09
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/
Postat av: Niklas

Mm jo det måste bli seger!

Mormor är ju från Harads så lär ju få höra om Luleå vinner ;p

2008-11-20 @ 23:50:50
Postat av: malin

du är alltid trevlig hörruudu ;D

2008-11-21 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0