Bergvik!

Inställd mediekunskap igår, så jag och de andra killarna drog till Bergvik och spelade Fifa Street på GameStop.
Så käkade vi krov på Maxi ICA Stormarknad.
Hade typ pluggat minst i klassen inför historieprovet på 1700-talet, men tror det gick ganska hyfsat ändå.

Kvällen blev lugn, satt med Polina och Viktor på MAX på Bergvik och diskutera i typ en och en halv timme. (!)
Kolla lite på utröstningen i Idol när jag kom hem. Brukar inte titta på det programmet, men det börjar bli spännande nu när en tjej från Hedesunda (utanför Gävle) fortfarande är kvar!


Heja Alice! :D

Lite trött fortfarnde. Ingen pappa hemma som tjatar upp mig ur sängen. Mamma är lite snällare med sånt när det gäller helgerna...
Pappa, Gustav och Jesper drog förresten lite otippat till Stockholm imorse. De hade fått tågbiljetter gratis av en av pappas arbetskamrater när han skulle sticka hem igår kväll.
Jaja, de roar sig på Husbybadet och glider omkring i huvudstadens tunnelbanesystem och käkar på Taco Bar eller Pizza Hut medans jag själv får nöja mig med oranga bussar i värmlandsskogarna och bad i badkaret...
Men blir i alla fall Burger King sen... :p 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0