Färjan.

Sitter och kollar på Färjan på Kanal 5.
Ganska kul och intressant program!
Handlade bl.a. lite om den tragiska Estonia-katastrofen idag...

EXTREM huvudvärk på datakunskapen idag. Hatar verkligen det ämnet. Går ju för fasen inte att fatta det där jäkla Microsoft PowerPoint!
Matrasten tillbringade jag på Sundsta. Betyder ganska mycket att åtminstonde en gång i veckan få prata med lite folk från gamla klassen/skolan!
Trivs jättebra med SPM1A, men hade varit lite roligt med åtminstonde någon från min del av Rudsskolan i klassen som man kunde ha snackat lite minnen med å så...
Och att ha någon att åka med på bussen hem, känns ensamt när alla andra ska ner till stan medans man själv går till busshållplatsen på andra sidan... ;/
Jaja, hade kunnat vara 10 gånger värre! :p

Mångfaldsmöte på eftermiddagen. Kaffemaskinen på våning 2 var ur funktion så jag fick gå ner och fråga om hur man skulle få igång den. Fick höra av de nere i receptionen att man skulle dra ur och tillbaka sladden en gång för att se om det funkade.
Gjorde det och först så brusade den högt i kanske 5 minuter så blev ju lite nervös, men sen funkade den! ;D
Efter mötet blev det ut på stan med några, Malin, Iina och Rickard. Råkade för andra raka gången hamna på H&M:s sminkavdelning! :o
Sen blev det Stadium där vi träffade på pappas gamla arbetskamrat Stefan, blev att prata lite med honom...

Brynäs-Färjestad 3 dagar kvar.
Min födelsedag 5 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0