Födelsedag=Julafton=Födelsedag...

16 imorgon.
Ute med mamma och Jesper på Bergvik och kolla lite. Redan ser det ut som om det vore dagen innan julafton därute.
Mina födelsedagar har alltid varit som en tidig julafton för mig. När jag var mindre fick jag alltid presenter inslagna i julpapper, drack alltid julmust och hade pepparkakor på bordet...
För att se till att min födelsedag ska bli mindre "Julafton 2" då ska jag i alla fall se till att det inte blir julmust på bordet! :D

Idag kom första snön. Gud måste ha ha kliat så mycket på hjässan att allt hans mjäll föll till marken. Tänkte säkert på matchen igår.
Till min stora förvåning så låg det folk utanför entrén till B-korridoren på Älvkullen och gjorde snöänglar!
Menar, va fan, har de aldrig sett snö eller!? Jag tyckte att jag fick se tillräckligt mellan Gävle och Västerås på vägen hem på höstlovet. Första snöbollen vintern 08/09 som jag träffades av stod Lukas för!
Själv lär jag liksom förra året inte kasta en snöboll, tycker snön enbart är rolig för skidornas skull... :P

Kommentarer
Postat av: Olivia

grattis på 16 års dan hoppas du får en jättebra dag

kram Olivia från Västra Götaland

2008-11-22 @ 18:23:00
Postat av: Niklas

Tacktack :D

Jo fick ju se erat Frölunda vinna så... :P

2008-11-23 @ 00:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0