Hockeymotgångar.

Skolan var ovanligt seg idag. Ingenting hände, mer än att jag och Stina R mobbade varandra. ;D
Höll på att avlida på matten, så otroligt trött var jag.

Efteråt blev det Maxmål med brorsan på Bergvik.
Sen blev det bussen in till stan.
Gick runt med Malin på stan sen, Hemköp och allt. :D
Så blev det äckliga busslinje sex till Färjestad och Löfbergs fula halvfulla lilla Arena. Olle kom med också.
Matchen var väl sådär, Linköping var något bättre, men Färjestad hade mer tur och var vasare i avsluten. 4-1 blev det till klubben utan själ.
Känns som att jag borde sluta att gå till LLA, varje gång jag är där förlorar Brynäs sin match. Så även idag. 4-3 till Rögle.
Fast kanske var det bra att softa lite mot Potatisbönderna nere i Bondgården, eeeh förlåt - Lindab Arena. För då kommer vi kanske ha kraften att KROSSA i Timrå i "slaget om Hälsingland". Vi ska se till att 100% av Hudiksvalls elitseriehockeyprylar innehåller färgerna; rött, gult och svart.
Själva hockeyn idag fick ett sorgligt slut, men trevligt att gå med Malin och Simon! :p


När det går dåligt för Brynäs får man gotta sig på sånt här i stället:
Edsbyns show mot Sandviken i Gävleborgsderbyt. Heja Hälsingland! :D

Imorgon blir det konfaläger. Hemma på lördagkväll.
Tschüs Schweden!

Kommentarer
Postat av: stina

svar: åh tack, precis den sorts låtar jag letade efter:)



hörde att du var en bajs niklas?:D

2008-11-28 @ 15:46:14
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0