Konfaläger, hösten -08.

Drog med konfirmanderna på deras läger i Älvsbacka utanför Molkom.
Buss klockan 16.00 i fredags från Norrstrand.
Riktigt trevlig lägergård vi var på. Och som ensam kille bland ledarna så fick jag det finaste rummet med de bästa sängarna - för mig själv! :D
Tacos blev det på kvällen. Efterdet blev det att kolla Fucking Åmål med massor av godis.
Sen ut till "kåtan" på andra sidan forsen i mörkret och grilla korv. Helmysigt!
På natten blev det att kolla fantastiska kommunist-filmen Tillsammans.
Imorse blev det att kolla samma film igen, fast då var jag ensam.
Aa blev ett jättekul och trevligt läger tycker jag! :p

Åå så vann ju Brynäs "Slaget om Hälsingland"!
Brynäs-Timrå 2-1!


Stephen Dixon och Kyle Wanvig i Sverige för att bekämpa klubben från Sveriges fattigaste kommun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0