Sanningens ögonblick!

Kollat på Sanningens ögonblick med Pontus Gårdinger på Kanal 5 förut.
En del av frågorna är ju jävligt otippade och svaren borde därför oftast vara nej, men inte är de det:

-Har du någongång åkt på utlandssemsester med din pojkvän för assistentpengar?
-Ja.

-Har du någongång betalat ett sönderslaget bord med oralsex?
-Ja.

Asså man kan ju undra vad svaret blivit på frågan;
Har du någongång rånat en bank i Dallas, iförd en mumindräkt?
Svaret skulle förmodligen bli; Ja!

Pappa, Gustav och Jesper kom hem idag förresten.
De hade varit i Haninge imorse!
Mitt älskade lilla Handen, med Haninge Centrum. Tänk om man fortfarande bott där!
Buss från Brandbergen C ner till Handen-terminalen på 5 min, sen pendeln in till Stockholm City på 20 min!
Men nu råkar man bo i en Värmländsk "stor småstad" i stället.
Stockholm i mitt hjärta<3, just so you know!


Haninge C.

En tråkig nyhet från tunnelbanevärden är att det numera finns en mansröst som läser upp nästa station på engelska, efter den svenska. Sånt gillar jag inte!

Dagens glädjegrej är att Gefle IF blir ensamma representanter för den norrländska fotbollen i Allsvenskan.
Lillebror GIF Sundsvall blev krossade i en match som mer påminde om en liten massaker. 6-0 till Malmö!
Ska bli kul att se om Gefle nu plötsligt börjar kallas för en Norrlands-klubb, nu när Sundsvall inte längre är med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0