Shooting dogs.

Så stört mycket irriterad.
Internet på andra datorn är nere och dator tre är allmänt konstig.
Kom hem vid halv tio och undrade om min dator (den ända med fungerande internet för tillfället) snart skulle vara ledig.
20 min?, frågade jag och det trodde pappa att datorn då säkert skulle vara ledig. Det tog 120 minuter...!

Höjdpunkten i skolan idag var Kontaktboll på idrotten. Grymt annorlunda och roligt! :D

Födelsedag på lördag och ny mobil på fredag, så har inte brytt mig om att ladda på min gamla mobil som nu jobbar sina sista dagar med pengar. Himla surt att ha 0.31 kr på kortet och sedan behöva svara på viktiga sms och liknande.
Kung Olle undrade om jag skulle på hockey och givetvis kan jag ju då inte svara utan måste låna Eriks mobil.
Fick inte tag på han men kunde ändå inte gå på hockey idag, hade två andra grejer i vägen.
Tack ändå Olle! :D

Konfirmanderna och sedan film i Rudskyrkan på kvällen.
Filmen Shooting dogs blev det.
Var en mycket stark film som jag verkligen rekommenderar, den var så bra att jag inte lämnade soffan ens för att gå ut till Kristinas dator för att kolla hockeyresultaten!
En del scéner var väldigt starka och berörde än. Filmen handlade om folkmorden i Rwanda 1994. Slutet när de visade bilder på människor och skrev hur många nära de hade förlorat var riktigt gripande och visst blev ögonen lite fuktiga...


Efter folkmorden i Rwanda 1994.

När filmen var slut blev det ut för att kolla hockeyn. Rörde runt musen och resultatet: Djurgården-Brynäs 2-4 kom fram.
Gissa om jag blev glad! :D

Säger bara, på torsdag smäller det. På torsdag ska vi mörda erat hopp.
Och den här gången ska eran lagkapten inte få gnälla bort våra chanser att vinna...
Brynäs-Färjestad, 19.00 i Läkerol Arena, Gävle.

Kommentarer
Postat av: Bekka

Nää, jag tyckte inte att han Johan om det nu var så han hette var snygg. Faktiskt ;)

Insidan som räknas, han var cool!

2008-11-19 @ 20:33:00
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: lovisa

kom igen nu brynäs!!

2008-11-20 @ 19:06:43
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0