Tomten är far till mig!

Nere på stan idag på skyltsöndagen. Pappa var MittiCitys jultomte för tredje året i rad!
Tyvärr så fick han dela ut nallar och inte "chokladpengar" i år, alltså inget gott med hem i år. :(
Åkte med Alicia på bussen hem. Hon hade fyndat chokladbollar så blev ju tvungen att ta bussen tillbaka till Pekås för att köpa lite godis jag också. :p

Nedräkning till nästa lediga dag: 13 dagar kvar.
Faan, vet inte om jag är så sugen på Åkersberga. Blir säkert riktigt kul men missar ju Elofsbyn och Sthlm...
Fast blir ju iaf att ta ledigt från fredagens historialektion och kanske lite från mediakunskapen.
Karlstad Kommun har redan pröjsat X2000, t-bana och Roslagsbanebiljetter åt mig! 


Mitt hem: fredag-söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0