Valvaka med Filip & Fredrik.

Idag har det varit mycket.
Skolan från klockan 9.30. Börja med att lyssna på tre fotografer och se deras verk i mediakorridorens biograf.
Sen blev det halvtråkig engelska med nya temat kärlek.

Sen badhuset på gympan!
Blev att simma 8 längder bröst och 4 längder rygg. Gick inte att simma typ 25 pers i samma simbana, speciellt inte baklänges. På pluskontot fanns i alla fall lite närkontakt! ;)
Så blev det att trampa vatten i 12 minuter. Hela klassen kammade hem tre poäng där så det var nog lite för lätt.
Sen bastu ett tag, först med Simon och Johan och sedan med de andra också.

Historian blev lite förkortad som vanligt, dvs ca 50 minuter kortare en schemat!

Av ungdomsdiscomötet i stan blev det inget. Bara jag, Malin, Erik och Amanda dök upp.
Vi diskuterade filmer istället och jag drack cappuccino i mängder.
Så hade vi en debatt om vem som borde bli USA:s nästa president.
Är själv inte så insatt i vad kandidaterna står för, men alla som känner mig väl vet att jag brukar gå i mot strömmen.
I vårat partiska och subjektivt vänsterdrivna Sverige så skulle 85% stödja Obama.
Har inget emot Barack Obama, men tycker bara att John McCain blivit nedbajsad av svensk media och att hålla på republikanernas kandidat ses nästan som något fult.
Jag skämms inte för att säga att jag tycker om George W Bush och jag skämms inte för att jag håller på John McCain!
Pratade för McCain - och fick medhåll från Malin!
Malin, du är bäst! :D
(Och grattis Erik på 16-års dagen förresten. Hoppas du får en McCain seger i present!;)



Inatt blir det att kolla valvaka med Filip & Fredrik på Kanal 5.
Tyvärr så verkar deras program också vara subjektivt till Obamas fördel. Kanske kollar på SVT:s valvaka istället, den är mer objektiv.
Fast vinner McCain ska jag kolla på Filip & Fredriks program och se deras depp! :p
Pappa har bryggt typ sju liter kaffe till mig så att jag ska kunna vara vaken i natt. Tyskan imorgon lär bli tröttsam! ;)

Ska i alla fall bli kul att se, vem som än vinner!

Blev tortillas med "gruppen" på kvällen förresten! :p


Kommentarer
Postat av: erica

OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA!!!!



haha ;D

2008-11-05 @ 20:26:05
URL: http://ericaweslien.blogspot.com
Postat av: malin

vi förlorade, men ger inte upp ändå ;D VI ÄR BÄST ÄNDÅ :D

2008-11-05 @ 20:43:18
Postat av: hazz1

Hur fan kan du tycka om bush? han stälelr juh bara till med krig, och mcain värkar juh tycka om krig-- nej fyfan OBAMA

2008-11-05 @ 21:19:28
Postat av: marcus

OBAMA <3 XD ;D

2008-11-18 @ 00:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0